Докшыцкі раённы выканаўчы камітэт

Адрас: 211722, г.Докшыцы,
вул.Ленінская, д.31
Прыёмная:
8 (02157) 3-25-10 з 8.00 да 17.00
Факс:
8 (02157) 3-25-11
Электронная пошта райвыканкама:
rikdok@vitebsk.by

Фантан на цэнтральнай плошчы  Раённы выканаўчы камітэт Касцёл у г. Докшыцы Аўтавакзал г. Докшыцы 1
Фантан на цэнтральнай плошчы
Фантан на цэнтральнай плошчы
Раённы выканаўчы камітэт
Касцёл у г. Докшыцы
Аўтавакзал г. Докшыцы
1
Галоўная / Навіны / Навіны рэспублікі
25 ліпеня 2023

Мінтранс раскрыў падрабязнасці аб тарыфах на перавалку беларускіх грузаў праз Расію


Першы намеснік міністра транспарту і камунікацый Аляксей Ляхновіч раскрыў падрабязнасці аб тарыфах на перавалку беларускіх грузаў праз Расію ў інтэрв'ю тэлеканалу "Беларусь 1", паведамляе БЕЛТА.

Беларусь выкарыстоўвае расійскія парты для перавалкі сваіх экспартных грузаў. "Тарыфы на перамяшчэнне па чыгунцы займаюць большую частку ў гэтай лагістыцы - амаль 60 працэнтаў. Таму чыгуначны тарыф - гэта асноўнае. Але ўплывае і кошт перавалкі ў порце, зразумела, што мы вязём туды, дзе танней. У нас ёсць сумесная камісія з РФ, на якой мы разглядаем пытанні, што датычацца чыгуначных тарыфаў. У гэтым годзе мы атрымалі скідкі ад 10 працэнтаў да 40 працэнтаў у залежнасці ад напрамку. У тым ліку атрымалі скідку па асобных відаў грузаў на вялікі порт Санкт-Пецярбурга і самую вялікую скідку на парты Астрахані і сухапутны маршрут Поўнач - Поўдзень у бок Каспійскага мора", - сказаў Аляксей Ляхновіч.

Ён закрануў і тэму будаўніцтва ўласнага партовага тэрмінала. "Асноўнае - каб ён хутка акупіўся. Калі мы будзем бачыць, што кошт перавалкі нас задавальняе праз нейкі тэрмінал і праз пэўны рэгіён, плюс праект хутка акупіцца, на працягу 5-7 гадоў, то, вядома, аўчынка варта вырабу", - растлумачыў першы намеснік міністра.

Паводле яго слоў, акрамя Расіі і Кітая, сярод асноўных напрамкаў для экспарту беларускіх тавараў - краіны Лацінскай Амерыкі і Афрыкі, Індыя. "Практычна па ўсіх напрамках, дзе нашы дружалюбныя краіны, мы перавалку ажыццяўляем", - дадаў ён.

Пастаўлена задача, каб кантэйнерныя паязды, якія вязуць беларускія экспартныя грузы, ехалі запоўненымі і ў зваротным напрамку. "Калі браць, дапусцім, кітайскі напрамак, з Кітая актыўна ідуць кантэйнерныя перавозкі, таму паязды ў зваротным напрамку загружаны, лагістыка выбудавана. Што датычыцца новых напрамкаў перавозак у рэгіёны РФ, калі яны закупляюць масава ў нас нейкі груз, мы ў сваю чаргу купляем расійскі і перавозім яго ў Беларусь у тых жа кантэйнерах", - праінфармаваў Аляксей Ляхновіч.