Докшыцкі раённы выканаўчы камітэт

Адрас: 211722, г.Докшыцы,
вул.Ленінская, д.31
Прыёмная:
8 (02157) 3-25-10 з 8.00 да 17.00
Факс:
8 (02157) 3-25-11
Электронная пошта райвыканкама:
rikdok@vitebsk.by

Фантан на цэнтральнай плошчы  Раённы выканаўчы камітэт Касцёл у г. Докшыцы Аўтавакзал г. Докшыцы 1
Фантан на цэнтральнай плошчы
Фантан на цэнтральнай плошчы
Раённы выканаўчы камітэт
Касцёл у г. Докшыцы
Аўтавакзал г. Докшыцы
1
Галоўная / Навіны / Навіны рэгіёна
10 жніўня 2023

У Беларусі пачалі дзейнічаць абноўленыя патрабаванні да аб'ектаў па аказанні бытавых паслуг

У Беларусі пачалі дзейнічаць абноўленыя санітарна-эпідэміялагічныя патрабаванні да ўтрымання і эксплуатацыі аб'ектаў па аказанні бытавых паслуг, зацверджаныя пастановай Міністэрства аховы здароўя нумар 33 ад 15 лютага 2023 года, паведамляе БЕЛТА са спасылкай на прэс-службу міністэрства.

Дакументам устаноўлены патрабаванні да аб'ектаў, што аказваюць цырульніцкія і касметычныя паслугі, паслугі манікюру, педыкюру, пірсінгу, татуажу, салярыяў, пральняў, а таксама паслугі па хімічнай чыстцы, якія прыналежаць суб'ектам гаспадарання (юрыдычным асобам і індывідуальным прадпрымальнікам).

Санітарныя нормы і правілы не распаўсюджваюцца на самазанятых фізічных асоб, якія аказваюць дома не аднесеныя да прадпрымальніцкай дзейнасці цырульніцкія і касметычныя паслугі, паслугі манікюру і педыкюру.

Разам з тым, суб'екты гаспадарання, якія прадастаўляюць у арэнду самазанятым фізічным асобам памяшканні або рабочыя месцы ў грамадскіх будынках або ў нежылых памяшканнях жылых дамоў, павінны кантраляваць выкананне санэпідпатрабаванняў, гігіенічных нарматываў і выкананне санітарна-проціэпідэмічных мерапрыемстваў пры аказанні ў гэтых памяшканнях цырульніцкіх і касметычных паслуг, а таксама паслуг па манікюры і педыкюры.

У Міністэрстве аховы здароўя дадалі, што мерапрыемствы па забеспячэнні выканання санітарна-эпідэміялагічных патрабаванняў і гігіенічных нарматываў суб'екты гаспадарання вызначаюць самастойна, у тым ліку ў адпаведнасці з распрацаванай праграмай (планам) вытворчага кантролю.