Единый день голосования

Докшыцкі раённы выканаўчы камітэт

Адрас: 211722, г.Докшыцы,
вул.Ленінская, д.31
Прыёмная:
8 (02157) 3-25-10 з 8.00 да 17.00
Факс:
8 (02157) 3-25-11
Электронная пошта райвыканкама:
rikdok@vitebsk.by

Фантан на цэнтральнай плошчы  Раённы выканаўчы камітэт Касцёл у г. Докшыцы Аўтавакзал г. Докшыцы 1
Фантан на цэнтральнай плошчы
Фантан на цэнтральнай плошчы
Раённы выканаўчы камітэт
Касцёл у г. Докшыцы
Аўтавакзал г. Докшыцы
1
Галоўная / Адно акно / Агульная інфармацыя аб службе «Адно акно»

Агульная інфармацыя аб службе «Адно акно»

Юрыдычны адрас:
211722, г. Докшыцы, вул. Ленінская, 31 

1 паверх, каб.№107, 108 

тэл. 8 (02157) 3-25-00, 3-25-24, 142 

Папярэдняе кансультаванне зацікаўленых асоб у Докшыцкім раённым выканаўчым камітэце па пытаннях падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур, прыём пісьмовых і вусных заяў, выдачу адміністрацыйных рашэнняў па адміністрацыйных працэдурах ажыццяўляюць:

КУПРЭВІЧ

СВЯТЛАНА АНАТОЛЬЕЎНА

загадчык сектара са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама

 

СВАРЦЭВІЧ

АЛЕНА МЕЧЫСЛАВАЎНА

галоўны спецыяліст сектара па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама

 

Папярэдні запіс на прыём ажыццяўляецца па нумарах тэлефонаў:
3-25-00, 3-25-24 

Непасрэднае кіраўніцтва дзейнасцю службы "Адно акно" ажыццяўляе загадчык сектара па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб
Докшыцкага раённага выканаўчага камітэта
Купрэвіч Святлана Анатольеўна

курыруе службу "Адно акно" – кіраўнік спраў
Докшыцкага раённага выканаўчага камітэта
Ждановіч Наталля Сцяпанаўна

 

РЭЖЫМ РАБОТЫ
панядзелак, аўторак, чацвер, пятніца з 8.00 да 17.00
серада з 8.00 да 20.00
субота з 8.00 да 10.00
Нядзеля-выхадны
Працягласць працы ў працоўны дзень, які непасрэдна папярэднічае дзяржаўнаму святу або святочнаму дню, скарачаецца на адну гадзіну

 

Асноўныя задачы службы “Адно акно:

1. забеспячэнне рэалізацыі заяўнага прынцыпу "адно акно" прыз вароце зацікаўленых асоб за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур;

2. стварэнне ўмоў для падачы ў адным месцы зацікаўленымі асобамі заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур у адпаведнасці з пералікам, устаноўленым Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь;

3. аказанне бясплатнай кансультатыўнай дапамогі па пытаннях падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

4. забеспячэнне своечасовай і якаснай падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур;

5. выдача адміністрацыйных рашэнняў.