Настройкі
Настройкі шрыфту
Arial
Times New Roman
Памер шрыфту
A
A
A
Міжлітарная адлегласць
Стандартнае
Павялічанае
Вялікае
Колеравая схема
Чорным
па белым
Белым
па чорным
Докшыцкі раённы выканаўчы камітэт
Галоўная / Навіны / Навіны рэгіёна
Галоўная / Навіны / Навіны рэгіёна
17 сакавіка 2023

Качанава абмеркавала аспекты інтэграванай адукацыі з педагогамі СШ нумар 18 Полацка


Навучанне дзяцей з асаблівасцямі развіцця ў агульнаадукацыйных школах і напаўненне ўстаноў адукацыі з інтэграваным кампанентам кваліфікаванымі спецыялістамі абмеркавала ў Полацку старшыня Савета Рэспублікі Нацыянальнага сходу Наталля Качанава з педагогамі сярэдняй школы нумар 18 імя Ефрасінні Полацкай, перадае карэспандэнт БЕЛТА.


Адну з самых маладых школ горада наведваюць каля 1,8 тыс. дзяцей. Тут больш як з 60 класаў сем маюць інтэграваны профіль. Як адзначыў дырэктар СШ нумар 18 Канстанцін Шухлеў, пры напаўненні класаў адміністрацыя школы абмяркоўвае з бацькамі, як будзе весціся навучанне дзяцей з асаблівымі педагагічнымі патрэбнасцямі. Дзеці займаюцца творчасцю, яны ўключаны ў актыўнае спартыўнае і грамадскае жыццё, і педагогі з бацькамі заўважаюць, як хлопчыкі і дзяўчынкі праяўляюць ініцыятыву ў розных галінах.


Наталля Качанава ў час выязнога пасяджэння кансультатыўнага савета пры Савеце Рэспублікі па пытаннях сацыяльнай адаптацыі і інтэграцыі дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця пабывала ў Полацкай СШ нумар 18, сустрэлася з дзецьмі і паразмаўляла з педагогамі. Яна ўдакладніла ў кіраўніцтва школы і раёна, якая псіхалагічная падтрымка аказваецца дзецям з асаблівымі педагагічнымі патрэбнасцямі, ці паступаюць скаргі або пытанні ад іх бацькоў. Як адзначылі прадстаўнікі аддзела па адукацыі райвыканкама, у кожнай з 29 школ раёна ёсць псіхолаг, які працуе як са школьнікамі, так і з бацькамі, і ўсе спецыялісты маюць профільную адукацыю. Звароты бацькоў па розных пытаннях час ад часу паступаюць, і іх праблемы, якія датычацца ў тым ліку камунікацыі ў класе і па-за школай, стараюцца вырашыць аператыўна.



"Вельмі важна, каб дзеці з асаблівасцямі развіцця змаглі ўліцца ў грамадства, стаць карыснымі і знайсці сваё прызванне ў жыцці. Роўная адукацыя для ўсіх - гэта галоўны пасыл для сістэмы адукацыі нашай краіны. Таксама неабходна на ранніх этапах выяўляць у дзяцей розныя расстройствы, каб разумець, калі дзіцяці патрэбна дапамога спецыяліста для паспяховага засваення навучальных праграм", - падкрэсліла Наталля Качанава.