Докшыцкі раённы выканаўчы камітэт

Адрас: 211722, г.Докшыцы,
вул.Ленінская, д.31
Прыёмная:
8 (02157) 2-10-45 з 8.00 да 21.00
Факс:
8 (02157) 2-10-61
Электронная пошта райвыканкама:
rikdok@vitebsk.by

Фантан на цэнтральнай плошчы  Раённы выканаўчы камітэт Касцёл у г. Докшыцы Аўтавакзал г. Докшыцы 1
Фантан на цэнтральнай плошчы
Фантан на цэнтральнай плошчы
Раённы выканаўчы камітэт
Касцёл у г. Докшыцы
Аўтавакзал г. Докшыцы
1
Галоўная / Электронныя звароты

Электронныя звароты

Электронныя зварот

Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей – грамадзян), і юрыдычных асоб у Докшыцкі райвыканкам накіроўваюцца і разглядаюцца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года №300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".

Электронны зварот у Докшыцкі райвыканкам падаецца шляхам размяшчэння яго ў спецыяльнай рубрыцы ”Электронны зварот“ на афіцыйным сайце Докшыцкага райвыканкама або накіроўваецца на адпаведны адрас электроннай пошты.

Звароты выкладаюцца на беларускай ці рускай мовах.

 Для зваротаў грамадзян 

 Для зваротаў юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў 

Палі электроннай формы звароту, пазначаныя *, абавязковыя для запаўнення

Водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.

Электронныя звароты грамадзян павінны змяшчаць: 

  • найменне і (ці) адрас арганізацыі або пасада асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месцазнаходжання);
  • выклад сутнасці звароту;
  • адрас электроннай пошты заяўніка.

 

Электронныя звароты юрыдычных асоб павінны змяшчаць

  • найменне і (ці) адрас арганізацыі або пасада асобы, якім накіроўваецца зварот;
  • поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;
  • выклад сутнасці звароту; 
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы кіраўніка ці асобы, упаўнаважанайва ўстаноўленымпарадку падпісваць звароты;
  • адрас электроннай пошты заяўніка. 

 

Да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, што пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Да электроннага звароту могуць быць прымацаваны дадатковыя дакументы і (ці) звесткі (дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў, дакументы пра вынікі папярэдняга разгляду зваротаў і іншыя дакументы і (ці) звесткі, неабходныя для рашэння пытанняў, выкладзеных у звароце).

Пры гэтым такія дакументы і (ці) звесткі неабходна прадстаўляць у форме файлаў у фарматах: PortableDocumentFormat/A (PDF/A), OfficeOpenXML (DOCX), двайны фармат з разметкай (DOC), RichTextFormat (RTF), тэкставы файл (ТХТ), OpenDocumentFormat (ODT), фармат архівавання і сціску дадзеных (ZIP, RAR), PortableNetworkGraphics (PNG), TaggedImageFileFormat (TIFF), JointPhotographExpertsGroup (JPEG), JointPhotographGroup (JPG).

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней 15 дзён, а звароты якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, - не пазней 1 месяца, калі іншы тэрмін не вызначаны заканадаўчымі актамі. У выпадку, калі для рашэння пытанняў неабходна учыненне пэўных дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг), атрыманне інфармацыі з замежнай дзяржавы ў тэрміны, якія перавышаюць месячны тэрмін, заяўнікам у тэрмін не пазней аднаго месяца з дня, які ідзе следам за днем паступлення зваротаў, накіроўваецца пісьмовае паведамленне аб прычынах перавышэння месячнага тэрміну і тэрмінах учынення такіх дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг) або тэрмінах разгляду зваротаў па сутнасці.

Адказы (паведамленні) на электронныя звароты накіроўваюцца на адрас электроннай пошты заяўнікаў, прызначаны ў электронных зваротах.

На электронныя звароты даюцца пісьмовыя адказы  (накіроўваюцца пісьмовыя паведамленні) у выпадках, калі: заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ і адказ на адрас яго электроннай пошты; у электронным звароце прызначаны адрас электроннай пошты, па якому па тэхнічных прычынах не ўдалося даць адказ (паведамленне).

Адказы (паведамленні) на электронныя звароты, якія накіроўваюцца на адрас электроннай пошты заяўніка, павінны:

  • выкладацца на мове звароту;
  • павінны быць абгрунтаванымі і матываванымі (пры неабходнасці – са спасылкамі на нормы актаў заканадаўства), утрымліваць канкрэтныя фармулёўкі, якія абвяргаюць або якія пацвярджаюць доказы заяўнікаў;
  • на скаргі ў дачыненні дзеянняў (бяздзейнасці) арганізацый, індывідуальных прадпрымальнікаў і іх работнікаў павінны ўтрымлівацца аналіз і адзнака прызначанных дзеянняў (бяздзейнасці), інфармацыя аб прынятых мерах у выпадку прызнання скарг абгрунтаванымі;
  • у выпадку, калі ў пісьмовых адказах на звароты утрымліваюцца рашэнні аб поўнай або частковай адмове ў задавальненні зваротаў, у такіх адказах указваецца парадак іх абскарджання;
  • пісьмовыя адказы (паведамленні) падпісваюцца кіраўніком арганізацыі або ўпаўнаважанымі імі службовымі асобамі.

 

У выпадку, калі электронныя звароты, якія паступаюць, аналагічнага зместу ад розных заяўнікоў носяць масавы характар (больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнні кіраўніка дзяржаўнага органа ці іншай дзяржаўнай арганізацыі або асобы, упаўнаважанага ім падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты, могуць размяшчацца на афіцыйным сайце дзяржаўнага органа ці іншай дзяржаўнай арганізацыі ў глабальным камп’ютарным сеціве Інтэрнэт без накіравання адказаў заяўнікам.

Зварот можа быць пакінуты без разгляду па сутнасці, калі:  

  • звароты не адпавядаюць вышэйназваным патрабаванням;
  • звароты падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам абадміністрацыйных працэдурах, звароты з'яўляюцца зваротамі работніка да наймальніка або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • звароты ўтрымоўваюць пытанні, рашэнне якіх не ставіцца да кампетэнцыі арганізацыі, у якую яны паступілі, у тым ліку калі заўвагі і (ці) прапановы, занесеныя ў кнігу заўваг і прапаноў, не ставяцца да дзейнасці гэтай арганізацыі, індывідуальнага прадпрымальніка, не датычацца якасці тавараў, якія імі вырабляюцца (рэалізуюццамых), выкананых работ, аказваемых паслуг;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • заяўніком пададзена паўторны зварот, у тым ліку занесенае ў кнігу заўваг і прапаноў, і ў ім не ўтрымоўваюцца новыя акалічнасці, што маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  •  з заяўніком спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях.

 
Абскарджанне адказаў на звароты 

Адказ арганізацыі на зварот ці рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйшую арганізацыю.

Адказ арганізацыі на зварот ці рашэнне пра пакіданне звароту без разгляду па істоце пасля абскарджання ў вышэйшую арганізацыю могуць быць абскарджаны ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.

Адказ на скаргу ў вышэйшую арганізацыю можа быць абскарджаны ў суд, калі пры разглядзе гэтай скаргі прынята новае рашэнне, якое адносіцца да кампетэнцыі адпаведнай вышэйшай арганізацыі.

Адказ на зварот ці рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці арганізацыі, не маючай вышэйшай арганізацыі, а таксама індывідуальнага прадпрымальніка, могуць быць абскарджаны ў суд у парадку, устаноўленым заканадаўствам.